FDT 終章



說時遲那時快,轉眼間為期十三週的步操訓練(未計翌年的步操考試)亦完滿結束了,在今篇將會寫一篇「綜合感受文」作為對步操訓練部份的總結。

感受篇


Oh can you feel our spaghetti sweat and tears …


由第一晚訓練開始,就知道班上的同學來自不同UG,亦有人好似筆者一樣是完全是所謂的「菜鳥上路」。回想第一晚就是學Attention、 Bend the Knee、Stand ease 三個動作,都花了很多時間練習,記得早一晚因玩夜了結果在晚上的訓練感到吃力,而且天氣炎熱結果的緣故操了一陣子就覺得頭昏脹,結果當晚連番出錯,不斷被 FDI 訓斥,結果當晚我說得最多就是「Sorry Sir」…回到家後更是嘔吐大作。 正因為「一子錯,全世界都大鑊」…隊中一個兄弟做得慢,做錯動作, FDI 都會毫不猶豫的大叫「AS YOU WERE」。全世界再做多遍,做到 FDI 滿意為止…有陣時,如果不斷的重覆犯錯, FDI 會毫不客氣當住操場所有人,走過來將你「散到立立令」。此舉不止浪費所有人時間、影響教學進度、自尊心受損…誰管你是剛放學放工便回來總部不夠時間還是什麼手軟腳軟無氣力,NO EXCUSE,這都是你的問題。至於同學們訓練初時沒默契,打數節拍時快時慢,不統一,結果令其他師兄師姐跟到「裙甩褲甩」,但 FDI 都從不可憐我們,反而會加以冷嘲熱諷,就是想迫自己跟其他人動作同步化,透過操練期間的群眾壓力自行體會何謂「Team」、「Team Spirit」。 進入操場的時候,請先放下「樽鹽」。因為在操場上是無尊嚴可言,就算有都會被 FDI 們消磨得一乾二淨… 由頭幾堂感覺自己各有各的操,帶住幼嫩得明顯未熟練的動作,不斷被 FDI 在操場上毫不客氣的放聲訓斥,漸漸變到現在同學們都建立了默契;士氣都被 FDI 建立起來了,雖然偶爾出錯但都表現滿意。 但「放工之後無阿Sir」,儘管操場上的 FDI 凶狠無比,罵人毫不留情,只要離開操場或他們下班後都很 friendly 的 :)

士氣上升,一嗚驚人


就這個訓練而言,相信令筆者或372的同學們最為難忘的…無庸置疑都是第十一晚訓練的下半場,當晚我們正式學 Form Squad ,由最初向前走四步都走亂而被 FDI 毫不客氣訓斥頭排,到我們整隊 squad 都做到一個隊形出來, FDI 都連聲叫好 #good# ,又要我們給自己掌聲獎勵一下自己,據372 fbck group的同學表示這是充滿戲劇性的一幕。那晚臨下課前數分鐘,R372的士氣都比以往更為高昂,不論動作和回「Yes sir」都是大聲而整齊,大概是所下的苦功得到 FDI 們的肯定吧。於是我回家稍作反思一下,一個成功的 FDI 不止要教得好,還要懂得如何把一群一星期見一晚的 Recruits 連結起來,使這群個體正正式式的成為真正的一隊人。一個小隊的士氣如何,關鍵在於訓練員如何去調節手上的教鞭。而事實證明了R372的士氣、精神已非常成功被建立起來了。

一Team人,齊上齊落


訓練期間同學間都熱心非常,稍有步操基礎的同學都會義不容辭的提點其他跟不上進度的同學,好讓他們能追回大隊進度,減低被 FDI 「糟質」的機會 … (但偏偏筆者相反,很享受被鬧 [sosad] ),除此之外亦要感激班上熱血的「搞事份子」(Event搞手),透過BBQ、行山等這些聯誼活動加速令R372的同學融合一起,打成一片。就一小隊而言,這都是一種建立默契士氣的方法,透過這些團體活動,一來可以增進各同學的友誼打破隔膜,二來於往後的訓練都有莫大裨益。 隨住派制服、磨鞋、步操技巧多方面支線發展下,可見我班的人越趨融洽 #hoho# 唯一到現在還不滿意的是,我總是操得很怪很不自然…但自己又無法控制。 :-(

說時遲那時快,轉眼間為期十三週的步操訓練(未計翌年的步操考試)亦完滿結束了,在今篇將會寫一篇「綜合感受文」作為對步操訓練部份的總結。

金句篇


接住來的部份…就是上 FDT 的時候, FDI 們的「金句」小輯錄,相信372的師兄師姐 或 曾經上過類似的 FDT 的你都會有所體會…

由於筆者記性太差,如有錯漏請通知筆者修改或追加 [sosad] [banghead] …(排名不分先後)


  1. 「慢呀。」

  2. 「慢!」

  3. 「Bend the knee 呀!」

  4. 「啲 Bend the knee 唔見晒呀!」

  5. 「唔齊呀,再做過啦,AS YOU WERE!」

  6. 「打數慢啲…」

  7. 「打數慢啲呀!」

  8. 「打數大聲啲!」

  9. 「打俾自己聽呀?咁細聲嘅!?」

  10. 「劈哩啪啦…劈哩啪啦…燒炮仗呀而家?」

  11. 「我唔要燒炮仗呀吓,再做過!」

  12. 「咁搞笑嘅你哋?叫你哋操錯你哋又操返啱,叫返你哋操啱又同我操錯㗎喎…?」

  13. 「拿,唔打數咪亂囉…」

  14. 「唔好搶數呀吓。」

  15. 「發夢。AS YOU WERE !」

  16. 「錯腳呀,Changing step 啦。(!)」

  17. 「聽 Command 呀!」

  18. 「知唔知呢個動作係專為你而設㗎?」

  19. 「你知唔知而家要你做乜嘢?」

  20. 「阿囝(囡),你做錯喎。(喂,我話緊你做錯喎,無反應嘅?)」

  21. 「(阿囝 / 阿囡)返嚟未呀…?」

  22. 「你諗乜嘢呀!」

  23. 「阿妹妹你做乜嘢呀?」

  24. 「班長而家隻錶幾多點?」

  25. 「( 頭 / 中/ 尾 )排第ⅹ嗰個你做(搞)乜嘢呀!」

  26. 「笑乜嘢呀!同我出去笑到你唔笑先好返入嚟,MOVE!」

  27. 「企定咗就唔好郁!」

  28. 「打數咁快辛苦嗰個係你(哋)自己,我(哋)唔會可憐你!」

  29. 「隻手拉後啲!」

  30. 「望住對面德蘭中學…唔好望住我!」

  31. 「我唔要拖鞋踭!」

  32. 「面向有錢佬,MOVE!」

  33. 「抬高個頭,眼凝視前方…口部閉合!(保持呼吸暢順!)」

  34. 「習慣抬高個頭企,唔好Dup低個頭,如果唔係到你 Passing Out 嗰陣會好易暈低㗎喇…」

  35. 「唔好望地下,地下無嘢俾你望!」

  36. 「唔好衝前呀!!!(而家俾你望住對位都衝前!)」

  37. 「一手距離呀!」

  38. 「做咩隔左成個位㗎?俾邊個企呀?」

  39. 「一聽到 March 嗰陣,我唔理你當時做緊啲乜嘢,即刻同我踢隻左腳出去(唔好諗!),聽唔聽到!?」

  40. 「動作快啲!」

  41. 「夾實啲個人。」

  42. 「我唔要隻手飛起,大鵬展翅呀而家吓?」

  43. 「(同我)夾實個人嚟轉。」

  44. 「打數爽啲!LEFT!RIGHT!LEFT!我唔要 Left…Right…Left …咁呀吓!」

  45. 「轉定左就唔好郁!」

  46. 「我要嘅係 CHECK !UP !唔係 Check…Up 。(打數唔好咁"笠")」

  47. 「邊個上手呀!!?」

  48. 「啲 Cut 手去晒邊呀!?」

  49. 「你操得自然少少得唔得呀?」

  50. 「噓噓噓…喂…喂…喂!!(越來越大聲)呢邊呀!」 *這是我們有次前進的時候,頭幾排的師兄意外無視 FDI 的Right wheel 指令繼續前進,但 FDI right wheel 完才驚覺整隊人繼續向前推進沒有右轉,馬上從遠處「喂」回我們回來 [sosad]

  51. 「(錯咗就錯咗)唔好扮晒嘢呀…我睇到㗎…」

  52. 「你(哋)好趕時間呀?」

  53. 「對我有冇投訴!?」

  54. 「GOOD!」

  55. 「喂,唔好玩手指呀吓。」

  56. 「唔好以為人哋睇唔到,我喺側面望成個橫排散晒㗎!」

  57. 「拿而家唔係我唔放你哋呀,係你哋唔放自己㗎咋。」

  58. 「拿而家係你罰緊佢哋做多次㗎咋(,唔關我事㗎)。」

  59. 「俾啲勢人睇!個樣串啲!」

  60. 「操過檢閱台嘅時候個頭抬高啲,俾啲神出嚟…衰啲講句就好似你同檢閱官講:『係呀我今日 Passing Out 呀!』」


沒有留言:

張貼留言